lauantai 26. maaliskuuta 2016

Söta katter

Söta katter på printtyg.
Som kattägare så var detta tyg en självklarhet. Katterna på tyget är så söta så jag var tvungen att köpa det :)
Nu har det blivit leggings och mössor av det.
Började först med att sy ett par leggings åt min 6-åriga dotter och hon blev så förtjust i dem så jag bestämde mig för att sy ett par till min butik också :)
Nu när det börjar bli vår måste man ju packa ner vintermössorna och jag tyckte att dethär tyget passar perfekt som vårmössa.
Sydde igen en mössa åt dottern, men tänkte göra dem i andra storlekar också. Nu finns det i etsybutiken en mössa för vuxna och en för barn.
Det kommer också att komma en babymössa och en för barn/unga till nätbutiken.
Mössan för barn finns det öron på också :)

Titta in i etsybutiken http://www.etsy.com/shop/leonorafi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti