maanantai 23. toukokuuta 2016

Sommar!

I dag har det varit nästan +25 grader i skuggan så det börjar kännas som sommar.
Efter att har fört barnen i väg till skolan och förskolan började jag jobba med mina beställningar.

Två av dem som beställt via Etsy skulle paketeras och postas.



Efter det började jag med en lite större beställning.

Kunden har beställt flera olika saker och alla är unika och inte riktigt enkelt att hitta tillbehör till.
Därför var jag tvungen att färga lite textil som behövs till beställningen.

Det skulle vara orange, men jag har inte hittat det nånstans så jag färgade i stället.

Eftersom det var en liten sak som skulle färgas tänkte jag hitta på lite annat att färga också.
Det blev en hel hop med toppas för barn :)
Vackert orange, perfekt till sommaren!

Dehär topparna finns i storlek 120-170 och alla är unika då de färgats för hand.
Finns nu i min webbutik.

Välkommen på uppköp!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti