keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Nytt i min butik!

Har haft fullt upp den senaste tiden med att tillverka nya produkter till mina butiker.
De senaste dagarna har det blivit mest nya smycken.

En ny favorit är mina Leonorafi smycken av små muttrar.
Jag gillade dem så mycket att jag var tvungen att göra ett set till mig själv också :)

Ta en titt i mina butiker för att se vad som är nytt :)


Här kommer några bilder :)
Detta gillade jag så mycket att jag gjorde ett till mig själv också :)

Passande örhängen till. Dessa gjorde jag också ett par åt mig själv :)




Har alltid gillat dehär knapparna så det är alltid lika roligt att få hitta på nåt nytt av dem :)



Välkommen till min butik och se om du hittar nåt du gillar också :)


#örhängen #smycken #halsband #mutter #muttersmycke #unik #handgjord




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti