torstai 6. lokakuuta 2016

Födelsedagar och barnens sömn

Vi har haft två födelsedagar att fira denhär veckan :)
Min dotter fyllde 7år och min son 11år.
Som jag ju skrev i ett tidigare inlägg blev de ju båda förtjusta i ullkuddarna som jag gjort.
Så nu fick de båda varsin ullkudde.
Vi har tdigare inte använt ullkudde så jag var lite nyfiken på hur de är att använda.

Jag blev väldigt förvånad på morgonen efter att min dotter sovit på sin ullkudde första natten.
Hon vaknade inte en ända gång! Hon låg heller inte och snurrade som hon brukar så jag ibland får hennes tår i ansiktet :D
Hon sov väldigt lungt och bra.
Hon sa till och med på morgonen om hur bra hon sovit!
Förra natten var det samma sak. Hon väckte mig inte en enda gång!
Åh, då jag skulle ha visst detta så skulle hon ha haft ullkudde länge redan :)

Min son hade födelsedag i går och fick ju också en ullkudde.
I morse berättade han att han inte vaknat en ända gång på hela natten han heller!
Han har en tid nu berättat att han sovit sämre och vaknat många gånger på natten, men jag är väldigt förvånad att en ullkudde kan hjälpa sådär. Men väldigt positivt förvånad :)

Jag måste nog nästan försöka göra en åt mig själv nu också och se om det har samma effekt :)


Båda barnen fick också ett eget örngott till kuddarna. Broderat med "Maailman paras..." (världens bästa) och deras namn :)



Både ullkudde och broderat örngott går att beställa från min webbutik på
eller via email leonora@leonora.fi





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti