lauantai 4. maaliskuuta 2017

Bambu tygbindor

Har sytt klart min beställning på super tygbindor.
Kunden ville ha pul baksida med bambu kärna och mjuk bambu mot huden.
Hon önskade tyg som var väldigt absorberande och jag tycker att bambutyg är bäst.

Har aldrig läckt då jag använt tygbindor men nog med engångs. Rekommenderar att testa på om du aldrig provat 👍🏻 Ingen som jag känner har ångrat att de bytt 😊

Tygbindor är också väldigt enkla att använda. Bara att fästa med ett knäppe runt trosan och byta som vanligt.
Efteråt är det bara att tvätta med annan tvätt i maskinen.
Kom bara i håg att inte använda mjukmedel då det försämrar uppsugningsförmågan.

Jag har också små vattentäta väskor som är enkel att ha då man har med sig tygbindor. Väskan/påsen är enkel att använda i t.ex handväskan och eftersom den är vattentät kan man ha sina använda tygbindor i den tills man kommer hem.

Tygbindorna på bilden kan man använda vid riklig mens och efter förlossning.

I min butik hittar du bindor i olika material och storlek.
Kika gärna in och se vad du hittar 😊

www.leonora.fi
www.etsy.com/shop/leonorafi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti