sunnuntai 13. elokuuta 2017

Sommarlovet slut

I morgon börjar barnen skolan igen!
Yngsta dottern är väl ända som väntar på det.
Resten skulle gärna ha nån månad till sommarlov 😄 jag också.
Jag gillar när barnen är hemma 😊
Men det har varit en bra och intressant sommar, vi har fått göra mycket nytt och roligt. 

Äventyr med barnen 😄


Utsikt från köksfönstret vid villan

Våra barn ❤️


Det som jag kommer sakna mycket är att få vara på villan. Stillheten och lugnet där har varit väldigt viktigt för mig.
Fast jag också gjort mina beställningar då vi varit där 😊

I dag ska jag fortsätta med ett specialbeställt babynest med ullstoppning, försöka hinna med en beställning på tygbindor.
Tygbinda

Fyllning till babynest

Håller också på och gör en t-shirt åt min son. Vi var i fredags och köpte nya tyger så han fick välja ett tyg som han ville ha.

Ha en bra söndag och ett bra skolår till alla skolbarn ☀️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti