maanantai 6. elokuuta 2018

Måndag

Ny vecka...
Barnen har bara denna vecka kvar av sommarlovet och efter det börjar skolan.
Två av dem byter skola så det blir stora förändringar.
Skolan de gått i stängde i våras :(
Nu blir det en mycket längre och osäkrare skolväg, vilket betyder att de kan inte åka dit själv.
Väldigt oroligt med allting!

Men denhär veckan ska vi njuta så mycket som det bara går!

Jag ska förstås sy nya saker till butiken och sköta beställningar och sånt, 
men det är ju att njuta för mig :)

Nya tygbindor och fortsätta sy boxers i bambutyg har jag på agendan.
Ett nytt babynest med ullstoppning har jag ocså sytt och det finns nu i butiken :)

Nu ska jag fortsätta med att göra lite mat åt barnen och sen får jag fortsätta sy.

Ha en bra vecka!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti