keskiviikko 24. elokuuta 2016

Sensommar

Sensommaren är här och det börjar bli mörkt på kvällarna.
Rör man sig i trafiken blir det svårt för andra att se en i mörkret.
I min webbutik har jag till salu mössor gjorda av reflexgarn till både barn och vuxna.
Det finns också reflex garn i fyra olika färger om man vill tillverka själv.
Reflexband kan man använda till mycket olika saker. Två olika bredder finns i webbutiken.


Det finns också unika reflex i min butik t.ex. med broderat namn på.
Då jag gör reflex försöker jag alltid att det ska blli så stor reflexyta som möjligt på dem.
Nytt för i höst är hjärtareflex med plastpärlor. På kommande är också ängel formade reflex.

Titta in i butiken och se om du hittar nåt du gillar!

Hittar du inte det du söker går det alltid att skicka ett mail så kan jag se hur jag kan hjälpa :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti