perjantai 20. huhtikuuta 2018

Babynest med ullstoppning

Jag fick ett mail för några dagar sen av en kund som köpt ett babynest med ullstoppning.
Babyn har nu hunnit bli ett år, men kunden sa att de gillar babynestet så de använder det fortfarande!
Jag blev så glad då jag hörde att man använder babynesten så länge.

Då babyn växer går det också bra att använda babynestet med bandet öppet så räcker det ännu längre.
Det viktigaste är ju förstås att alltid kontroller att bandet inte är för långt så det kan skada babyn, men jag försöker alltid göra det lagom kort så att om man använder det öppet inte ska vara för långt.

Nu har jag flera olika storlekar på babynesten i butiken. Ett lite mindre och ett större.

Men eftersom jag gör mönstret själv så kan jag göra ännu mindre och också större.

En populär sak är att använda babynesten också åt sina husdjur :)
Både hundar och katter älskar att sova i dem :)

Söker du ett babynest? Titta in i min webbutik och se om du hittar nåt du gillar :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti