perjantai 25. marraskuuta 2016

Nya babynest med ullstoppning

De senaste dagarna har gått åt till att sy babynest med ullstoppning :)
En av mina favoriter :)

Jag fick en beställning på ett gråprickigt babynest av ekologiskt bomull. Det är så härligt tyg att sy i så jag blir så glad när jag får göra det.

Dehär görs mot beställning och beställningen går att göra via email eller min webbutik.
Adressen: www.leonora.fi

Priset på babynestet på bilden (med spetskant och brett satinband) är 90€ + frakt.
Frakten är alltid endast det posten begär. Jag tillsätter inga extra kostnader.


Jag hade börjat med ett annat babynest för några dagar sen och fick det sista på det klart i går.
Det är gjort av återbrukat tyg.
Jag hittade ett så fint retrotyg för inte så länge sen som varit ett påslakan.
Dethär babynestet blev en lite större storlek så det kan vara lite stor åt nyfödda.
Min dotter som är 7 år blev så förtjust i det så hon provade det :)
Det var en halv meter för kort åt henne, men hon tyckte att jag kan göra ett år henne också :)
Så ville hon också att jag skulle göra ett åt hennes Olaf (Olof heter Olaf  i den finska versionen av Frost)

Så i dag ska jag se om jag hinner börja med ett mini babynest åt Olaf :)

Det nya babynestet kostar 85€+frakt. Jag har ännu inte hunnit uppdatera det till min webbutik, men det går bra att beställa redan nu via email: leonora@leonora.fi
Här är lite bilder på det färdiga babynestet.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti