keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Nytt babynest med ullstoppning


I dag har jag köpt lite nytt tyg och sytt babynest hela dagen!
Ett naturfärgat linnetyg och två bomullstyg.
Jag har börjat med ett babynest i linnetyg då jag så länge tänkt göra det.
Ena sidan blir naturfärgat linnetyg och andra sidan vitt linnetyg. På kanten kommer en vacker bomullsspets med ett brett satinband.
Fyllningen kommer förstås att vara fårull 😊


Nu har jag sytt babynestet klart. Bara madrassen kvar.

Jag tänkte göra en madrass i linnetyg och en i bomull. Så får kunden välja själv vilken de vill ha.

Är du intresserad av att köpa? Skicka då ett email till leonora@leonora.fi

Priset kommer att vara 90€-95€ (beroende på madrass)
Postavgift tillkommer om man inte kan hämta det här från Jakobstad (Finland).
Postavgift enligt postens prislista.
T.ex. 11,90€ inom Finland och 29€ till Sverige. 

www.leonora.fi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti