perjantai 30. joulukuuta 2016

Babynest med ullstoppning och ekologiskt bomullstyg

Eftersom babynest med ullstoppning i ekologistkt bomullstyg har blivit slut i lager så syr jag ett nytt i dag :)
Det blir ett i grått tyg med vacker vit bomullsspets i kanten och med ett vitt satinband.
Madrassen är separat och går att ta bort. Madrassen fylls också med ull.

Detta babynest kommer att finnas till salu i min webbutik på www.leonora.fi och jag kan sända babynestet överallt.
Detta babynest kommer att kosta 90€ och till priset tillkommer frakt enligt postens prislista.
Inom Finland är det (under 5kg) 11,90€, till Sverige 29€ osv.
Ett babynest väger ca 3kg och har mycket fyllning så det ska vara mjukt och mysigt :)

Man kan också beställa ett eget babynest med tyg enligt eget val.
Jag försöker alltid göra mitt bästa med att hitta rätt tyg till kunden :)
Annan storlek går också att beställa.

Jag försöker ha så kort leveranstid som möjligt. Finns materialet i lager tar det ca 2 dagar innan jag kan posta det. Det kan ju variera lite.

Ullen tar nån dag att torka efter tvätt så det kan ta några dagar extra om det inte finns färdigtvättat,
Måste tyget beställas beror det oftast på hur snabbt jag kan få hem tyget :)

Har man frågor är det bara att ta kontakt leonora@leonora.fi så svarar jag så fort som möjligt :)

I min webbutik har jag färdiga babynest till salu, färdiga att postas :)
Ta en titt www.leonora.fi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti