tiistai 27. joulukuuta 2016

Ny vecka, nytt babynest med ullstoppning

Denna vecka börjar på bästa sätt. 
Jag får sy ett nytt babynest åt en kund!
Det sista babynestet i prickigt ekologiskt bomullstyg.
Butiken jag beställt tyger från har inget mera och visste inte om det ens kommer mer av det :(
Som tur är så har de också ett väldigt vackert helgrått ekologiskt bomullstyg och det har jag i lager till flera babynest :)
Det blir så vackert med vita detaljer, vit spets, vit satinband osv.


Jag har också tänkt börja göra flera i linnetyg.
Linnet har så bra egenskaper och är så vackert tyg så det passar bra i hop med ullstoppningen.
Linnetyget som jag hittat finns i flera färger så det är bara att skicka ett email åt mig om man vill beställa så kan jag se om det finns i önskad färg :)

Jag postar internationellt och postavgiften är direkt från Postis prislista, inga extra avgifter tillkommer.

Exempel: inom Finland kostar det 11,90€ frakt, till Sverige är avgiften 29€ (om det är under 5kg).

Babynesten är oftast mellan 85€ och 90€ beroende på materialet.

Beställningar kan göras via webbutiken på www.leonora.fi eller via email leonora@leonora.fi

Webbutiken är på tre språk, finska, svenska och engelska.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti