sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Lantlig inredning hos leonora.fi

Gillar gamla saker och inredning i lantlig stil så jag kommer att sy lite mer till min butik som är i lantlig stil.
I dag har jag sytt klart ett kuddfodral i vackert rödrutigt bomullstyg.
Passa perfekt i det lantliga köket eller vardagsrummet.

Har hittat lite gamla lakan som jag ska sy om till vackra lantliga gardiner.
Vita underlakan med vacker spetskant.
Kommer också senare att finnas i butiken.
Lakanen är alltså återbrukade och kan ju vara lite skörare, men därför passar de bra till vackra gardiner.

Gjorde julgardiner till vårt kök tidigare av gamla lakan som jag brodera på med röd text och en vacker font.
Dehär nya gardinerna har jag också tänkt brodera på.
Dehär gardinerna kommer att vara unika för det är ju inte så lätt att hitta två likadana gamla lakan :)

Titta gärna in i butiken för mer information om kuddfodralet www.leonora.fi

Det kostar endast 10€+frakt.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti