perjantai 26. toukokuuta 2017

Äntligen fredag!

Det har varit en fullspäckad vecka så jag är glad att det äntligen är fredag. Förstås då man är företagare så fortsätter ju jobbet ändå, men det är mindre tider att passa och barnen behöver inte till skolan 😊

I dag ska jag sy klart ett babynest med ullstoppning som en kund beställt. Det är bara att fylla madrassen kvar, så det är nästan klart.
Det blir en bred spetskant och det blir så vackert!

Jag har också sytt nya underkläder i ekologiskt bomullstyg som nu finns till salu hos Larsmo Ullförädlig här i Jakobstad.
De finns i två olika mönster och i fyra storlekar, men jag kommer att sy meta av dem så det kommer att finnas också i andra mönster. Dehär är helt utan skavande gummiband.
Senare kommer det också att finnas ed gummiband i midjan.

Nya tygbindor finns också i butiken.

Både i min webbutik www.leonora.fi och etsy butik www.etsy.com/shop/leonorafi

Nu ska jag fortsätta med babynestet så ha en bra fredag allihopa 💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti