lauantai 13. toukokuuta 2017

DIY

Sökte ett par skor åt mig som jag behöver till en ny klänning. 
Hittade inga som var i min storlek som jag gillade riktigt mycket. 
Skulle gärna haft dehär 😄
Eller dehär
Men eftersom jag inte kan ha riktigt höga och smala klackar då jag går med käpp eller kryckor så måste jag välja nåt annat.


Min dotter hittade ett par svarta enkla med en lägre klack. De var endast 5€ på rean så jag tänkte prova att piffa upp dem istället 😊


Hade lite nitar hemma och lite andra tillbehör 😊
Mätte ut lite var jag tyckte att de passade och hade barnen som smakråd.
Eftersom skorna var skarpare och styvare på vissa ställen gick det inte att sätta nitar över hela.
Men jag blev nöjd med resultatet 😊
Om man vill senare går det ju att piffa till med nåt på klacken också, men de får vara såhär tills vidare 😊


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti