lauantai 13. toukokuuta 2017

Lördag


Vaknade av att en grannes hund skällde utanför sovrumsfönstret för några timmar sen 😔 Inte den bästa start på dagen... Tur att inte alla barnen också vaknade av det!

Fullplanerad dag i dag så skulle ha behövt sömnen...

Har haft en spännande beställning som jag jobbat på i några dagar och fick klar i går kväll 😊
Ekologisk handgjord tvål. 
Kommer att testa några själv också och se hur de är 😊
Kunden hade några speciella önskemål som gjorde att det blev mycket sökas och diskuteras med tillverkare, men roligt har det varit 😊

Jag har ett nytt babynest som ska packas och föras.
Detta babynest är till ett samarbete med en bloggare. Det är gjort i grått ekologiskt bomullstyg med leonora broderi på sidan. Självklart fyllt med ull 😊

På förmiddagen ska jag hämta tårta som vi beställt till Morsdag och på eftermiddagen blir det stort kalas 🎉🎁
Vi ska fira min mormor som fyllt 87år, min svåger som fyller i dag och morsdag för mormor och mamma 🌸

Ska också försöka få klart några tygbindor som jag börjat på i bambu och ekologiskt bomullstyg.
Denna kommer att åka till Australien 😊


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti