maanantai 18. syyskuuta 2017

Måndag morgon

God morgon!
Alla barnen har åkt till skolan. 
Lite extra spännande i dag då dottern har sin första studentskrivning!
Hon har övat flera veckor så jag tror att det kommer att gå bra :)

Det regnar idag igen så yngsta dottern ville att jag kör henne till skolan.
Hon blev rädd i somras då hon var ute med då det åskade och elen försvann.
Nu är hon rädd då det regnar så det inte ska börja åska.
Vi har pratat mycket om det så hon inte ska vara så rädd, men det tar ju tid.
Jag hade också berättat att det sällan åskar denhär tiden på året, speciellt då det varit så kallt, men förstås åskade det då en gång så då blev det ju inte bättre av det...


Jag har fått nytt tyg!

Det är så gulligt så jag tyckte det passar perfekt till babynest.

Jag har också fått mer färggrannt uggletyg så det går också att beställa.

I samma paket kom också mer naturfärgat linnetyg.

Nu ska jag fortsätta jobba :)
Ha en bra dag!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti