perjantai 28. huhtikuuta 2017

"Mamma en sån vill jag också ha"

Gjorde ett babynest liknande (stöd) kudde åt mig själv för nån dag sen och det blev väldigt populärt 😄

Jag har alltid många kuddar runt mig då jag ska sova pga hemsk värk. Kuddarna smitar i väg och hålls inte på stället så jag har länge tänkt göra nåt åt det. 
Barnen har ibland skämtat att jag skulle göra ett eget babynest med ullstoppning åt mig och det är ju ingen dålig ide 😊
Har också läst att ull är bra mot värk så jag måste ju prova 😊

Då "korven" som vi kallar den, bomullstyg fylld med ull, var klar så provade jag den och visade åt barnen.
Först provade min son den.
Jag frågade vad han tyckte och han sa att den är jättemysig 😊 Då jag sen kom tillbaks efter fem minuter sov han! 😴😄 
Alltså fick de andra barnen vänta med att prova den 😄

Korven har varit i flitig användning av barnen på dagen och min son har flera gånger somnat med den.
I går kväll innan har skulle börja sova kom han till mig och sa: Mamma, jag skulle också vilja ha en sån. Kan du göra en åt mig också? 😍 Självklart ska han få en egen också ❤️
Nu ska jag tvätta mer ull så jag kan göra en åt honom också!

Vill du också ha en egen?
Skicka då en beställning via email på leonora@leonora.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti