sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

Inredning

Ville ha nånting nytt till sommaren så jag började planera lite vad jag skulle göra.
Vi har en mörk Tempur säng i sovrummet med en stor mörk gavel så jag ville ha lite ombyte.
Hade lite vitt bomullstyg här hemma så jag gjorde ett överdrag till gaveln och broderade text och en vacker ros i grått. Då passar det in i resten av inredningen.

Är väldigt nöjd med resultatet. Det är en helt annan känsla i rummet nu 😊
Bild på det vackra mönstretsom jag valde.

Jag ville också ha nya gardiner. Har tidigare haft röd Marimekko Unikko gardiner och ville ha lite omväxling.

Jag gillar gammaldags inredning och hade hittat ett vackert spetslakan på loppis. Gillar också återbruk så det passade perfekt till nya gardiner!
Eftersom spetsen var ljusrosa valde jag att också brodera texten med ljusrosa.
Home Sweet Home 💕
Gardinerna på plats!


Kunde förstås inte sluta efter det!
Alltså blev det lite nytt till butiken också😊

Detta ska bli till en gardinskappa och till det kommer det att finnas ett kuddfodral också 😊
Bild kommer sen då det är klart!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti