maanantai 16. lokakuuta 2017

Höstlov och inredning

Barnen har höstlov denhär veckan så jag försöker ha lite extra tid med dem då.
I går planterade vi rosor  och pioner i trädgården och kommer att vänta med spänning oå hur det blir 😊
Här är en av våra rosor som vi planterat. Det blrjar ju bli lite kallt ute så vi tog in denhär som blommar ännu så vi får njuta av den längre.

Yngsta dottern tyckte det var så roligt att gräva gropar åt rosorna så hon grävde åt dem alla. Sen räfsade hon lite löv då hon tyckte de var så stora och vackra.

Nu efter att jag tagit hand om lite beställningar ska jag och sonen gå ut och plantera lite blomlökar.

Det kommer att komma lite nytt till hemmet i min webbutik senare. Jag håller på och broderar och syr lite i lantlig stil. Man vill ju gärna förnya lite i hemmet till hösten 😊


Håll utkik över de nya inredningsdetaljerna i min butik www.leonora.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti