lauantai 21. lokakuuta 2017

Lördag

I går gjorde jag ett nytt mönster till tygbindor och sydde några stycken i olika storlekar. I dag ska jag försöka fotografera dem och uppdatera webbutiken.
De svart-vita och vit-oranga är nya modellen.

Jag ska i helgen också försöka få bytt en dragked i en jacka åt en kund.

Tyvärr bestämde sig händerna att jag igen gjort för mycket, eller vad det beror på, för de sa upp kontraktet!
Några fingrar blir så otroligt sjuka så de inte går att använda. Om jag tejpar dem hårt så gör det lite mindre ont, men jag kan ändå inte använda dem. Är tvungen att ha dem såhär tills det ger sig. Ibland räcker 1-2 dagar och ibland blir det längre.

Men som tur är så kan barnen hjälpa mig att fotografera så jag hoppas att få de nya tygbindorna till min butik i helgen :)

I dag får jag istället hjälpa min son att plantera de sista växterna. Några hallonbuskar har vi kvar och en jordgubbshallon.

Det har varit på minus på natten så det börjar bli lite bråttom att plantera.

Nu önskar jag er en härlig lördag!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti