sunnuntai 8. lokakuuta 2017

Söndag

I dag har jag fått färdig en beställning på ett kuddfodral och några örngott.

Kuddfodralet är i vitt linnetyg med texten Home Sweet Home broderad i beige.

Kunden ville också ha några örngott med text. Eftersom jag gör dem själv från grunden kan man beställa vilken färg, storlek och text man vill ha.
Kunden ville ha i vittmed grå text.
I love you to the moon and back.
De blev faktist jättefina 😊

Broderade också ett extra i röd text som finns i min webbutik.
I bland kommer man ju på lite i sista sekunden att man behöver nån present och då är det ju bra att det finns färdigt i lager.

Eftersom det är soligt och vackert tar jag en liten paus och går ut i trädgården.

Vi har köpt många växter nu på höstrean och jag vill gärna ha en vacker, doftande rosenträdgård att njuta i. Den sitter jag nu och planerar 😊
Placerar ut krukorna och väntar på att min son ska komma hem. Vi har planerat och köpt rosorna i hop så han vill ju också gärna vara med och plantera.

Några pioner har vi också som ska hitta sin plats i rosenträdgården 😊

Nu ska jag fortsätta så jag önskar er en trevlig fortsättning på söndagen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti