tiistai 13. kesäkuuta 2017

Grått ekologiskt bomullstyg med vit spets och vitt satinband, vackert babynest med ullstoppning


Symaskinen kör för fullt 😊
I dag blir det ett babynest i grått ekologiskt bomullstyg med vacker vit spets och satinband som jag syr. Fylld med mjuk och skön ull.

Till denna beställning har jag också sytt en stor amningdyna också den i samma tyg och med ullstoppning.
Dynan har fått ett fodral så det är enkelt att tvätta.

Som ni kanske vet vid dethär laget gillar jag ju naturmaterial och naturliga produkter, så jag blir så glad då jag får i uppgift att göra nåt nytt i naturmaterial till kunder 😊

Senare i dag ska jag tvätta lite mer ull. Det är ju bäst att passa på då det inte regnar då jag torkar ullen ute. ☀️

Men nu ska jag fortsätta med babynestet. Det ska nu fyllas med ull så det blir säkert klart ännu i dag och kan postas till kunden i morgon!

Ha en bra fortsättning på dagen/kvällen 😎

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti