sunnuntai 9. heinäkuuta 2017

Härlig helg

Har varit till sommarstugan i går och i dag och det ger så mycket!
Det är så lungt och vackert där.
I går var vi på marknad som de hade där och jag hittade en underbart väldoftande, handgjord tvål.
Fick med ett visitkort så jag ska titta på deras hemsida vad de har annat för intressant 😊
Köpte också ett handgjort smyckeset.
Mörkblåa örhängen och tillhörande halsband.

När vi hade ätit sökte vi mask så vi skulle slippa och meta.

Några små fiskar fick vi 😊

Men det var så vackert där så vi fick njuta av utsikten.

När vi kom tillbaks satte vi eld i bastun 
Efter bastun satt vi och tittade på fullmånen
och solnedgången
En så vacker kväll!

Vacker blomma vid sommarstugan.

Nu då vi kom hem fick jag börja med lite kundbetjäning.
Ull lade jag i tvättmaskinen och så fortsätter jag med att rita mönster till ett lite annorlunda babynest.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti