tiistai 11. heinäkuuta 2017

Personligt...

Jag har hållit på med en kundbeställning i flera dagar.
Det är ett babynest med ullstoppning i helt ny storlek så jag fick sy upp ett test babynest så jag ska få det precis som kunden vill ha det.

Jag gillar att få göra nya saker och får ofta nya ideer.


Dethär babynestet är så stort så jag kommer att ge det åt min dotter.
Kunden ville ha mera bilder och mått på det så jag förde det i sängen så jag skulle kunna mäta och fotografera.

Då det var klart lämnade jag det i sängrn.
Babynesten känns alltid så mjuka och sköna så jag tänkte att jag kan prova att lägga mig på det en stund.

Jag har kronisk värk och har varje dag stora problem med det. 
Går med käpp eller kryckor. 
Kan inte sitta, stå eller ligga mer än minuter åt gången utan hemsk värk.
Har inte kunnat ligga rak i sängen på snart 8 år...
Varje kväll då jag ska gå och lägga mig tar det jättelänge innan jag får lagt alla kuddar och stöd på plats. Tre långa stödkuddar och flera vanliga kuddar. Jag får snurra många gånger innan jag somnar för det gör så ont.

Babynestet var jättemysigt att ligga på, ullen värmde så bra.

Då fick jag en ide!
Jag ska göra ett "babynest" åt mig själv!
Kanske det kan hjälpa mot värken lite ens 😊
Nu sitter jag ute i paviljonen vid mitt stora bord och ritar och planerar hur mitt nest ska se ut 😊
Det är mitt favoritväder, störtregn, så jag hoppas det blir bra 👍🏻

Nu ska jag fortsätta, ha en bra kväll 💗


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti