sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

Söndag

I dag ska jag fortsätta sy ett babynest till en kund.
Jag har beställt tyg till en babynestbeställning som ska till USA och ska beställa mer tyg i dag till en annan beställning.

I några dagar har jag jobbat på en beställning till ett dop.
Kunden ville ha rosetter, en dopduk och ett hårband till sin lilla baby.
Jag lade bilden på mitt instagram konto för babynest @leo_nora_baby och fick en så underbar kommentar.
Kommentaren var från en kund.
Hon skrev att det är hennes syster som har beställt till sin dotter och att hon hade rekommenderat mig för att hon visste att man kan rekommendera mig åt alla 😍
Jag blev sååå glad 💗

Nu ska jag packa beställningen och skicka den så den hinner fram till nästa helg.

Ha en härlig söndag ☀️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti