keskiviikko 5. heinäkuuta 2017

Sjuk

Har varit sjuk i några dagar nu och inte kunnat annat än ligga i sängen eller soff feber, magsjuka osv.
Ännu kan jag bara stiga upp väldigt korta stunder och är väldigt yr hela tiden så det börjar bli väldigt tråkigt att inte kunna göra det som jag skulle vilja 🙁

Jag tål inte sol och får allergiska symtom med utslag som liknar vattkoppor och feber då jag är i solen en lite längre stund och jag var med familjen och simma så tydligen blev det för mycket sol 😞

Tur åtminstone att det inte var "vanlig" magsjuka för ingen annan i familjen har blivit sjuk 👍🏻

Hoppas bara att jag snabbt blir bättre då jag har intressanta beställningar som väntar och på fredag ska vi ha kalas åt vår dotter som fyllde 14 år i måndags 😊

Ha en bra dag!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti