maanantai 10. heinäkuuta 2017

Specialbeställt babynest

Jag har en kund som beställt ett babynest i en lite annan storlek och annat tyg än jag tidigare gjort så det är jättespännande att få göra det!
Hon vill att babynestet ska passa ända upp till 2 år.
Så vill hon också ha lite högre kanter.
Hon hade hittat ett babynest som hon gillade, men vill ha det i helt naturliga material, alltså utan polyesterfyllning osv.

I går började jag med "test" babynestet.
Jag syr upp ett babynest i det nya mönstret så jag ser att det blir de mått hon vill ha.

"Test" babynestet kommer sen till salu i min butik.


Så det kommer alltså att vara möjligt att beställa också i storlek upp till 2år från butiken.

Babynest med ullstoppning kan beställas från www.leonora.fi eller via email leonora@leonora.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti