perjantai 3. helmikuuta 2017

Fredag!

God morgon!
I dag blir det en fullspäckad dag igen :)
Först ska barnen till skolan, som vanligt och sen ska jag på jakt efter nytt tyg .)

Jag ska fotografera mitt nya linne kuddfodral och sen fortsätta med min läderväska som jag började på i går.

Som ni alla vet så gillar jag återbruk :)
Väskan var en gammal läderrock som jag hittat för en tid sen.
Jag sprättade först alla sömmar så jag fick passliga bitar att klippa till 
Så gott som allt på läderväskan är återbruk!
Dragkeden hittade jag från en annan väska som hade gått sönder (väskan alltså, inte dragkedjan).
Fickans dragked är från nåt som min mormor sprättat lös från byxor.
Fodret är också från den gamla rocken.
Det enda som är nytt är metallringarna där handtaget ska sitta fast :)

Har tyvärr inga bilder på den ännu så ni får vänta lite med det :)

Ha en bra fredag!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti