keskiviikko 1. helmikuuta 2017

God morgon!

Stressig morgon, men nu är barnen på väg till skolan åtminstone!
Yngsta dottern ska och simma i dag och mornarna brukar vara lite besvärliga så jag hade satt väckning tidigare så hon skulle hinna i tid. Jag vaknade länge före väckningen och märkte att jag satt väckning en timme för sent 😮 Tur att jag valnade tidigare! Dottern fick frukost och vi väntade på hennes bror att han skulle komma ner. Då han inte började synas gick jag och se om han var vaken. Han sov! Hans telefon hade slut akku och kunde förstås inte väcka honom.
Då blev det bråttom!

Nå, det blev ju nog bra till slut. Bara att hoppas att de hinner i tid.

Nu får jag fortsätta med det jag planerat för i dag.
Jag ska flytta om i min syhörna så det blir mer praktist och sen fortsätta att sy.

Jag har hittat ett så gulligt tyg som jag började i går att sy tygbindor av.

I dag ska de också fotograferas och sättas i butiken. 

Ha en bra dag!

Vad tycker ni om dehär nya tygbindorna?







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti