sunnuntai 26. helmikuuta 2017

Söndag

Nytt bambutyg till en kundbeställning 😊

Kunden har beställt tygbindor och valde mellan olika tyger. 
Jag gör helst produkter i naturliga material som ni kanske märkt, men naturligtvis är det kunden som väljer vad de vill ha och jag blev väldigt glad att hon vill ha sina tygbindor i bambutyg.

De naturvita tygerna är väldigt mjuka och bra att ha både mot huden och som kärna.
Det blåstjärniga har jag oftast mot huden med en bambukärna.


Tygbindorna går att beställa i olika storlekar.
En väldigt populär storlek är en nattbinda som också passar efter förlossning.

De närmaste dagarna kommer jag alltså att sy tygbindor 👍🏻😊 Men de är jätteroliga att sy så det är jag bara glad åt 😊

Barnen har sportlov denna vecka så jag kommer att ha mycket sällskap och ska också ta mig tid att göra roliga saker tillsammans med dem ❤️

Min dotter bakade i dag så vi får fastlagsbullar till kaffet i dag 😊
Hon är jätteduktig på att baka och gör det så gärna. ❤️


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti