sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Tygbindor i ekologiskt bomullstrikå

Ännu finns det några kvar av de nya trosskydden i ekologiskt bomullstrikå!
Men skynda förrän de blir slut!

Jag kommer nog att sy flera för efter att ha testat dem så tyckte jag att det var en superbra modell.
Så är de väldigt roliga att sy :)

Men de kommer att kosta lite mera än vad de gör ännu i dag.

Om du inte ännu har provat tygbindor så rekommenderar jag att du testar nu och köper en (eller flera) tygbinda och provar vad du tycker.
De är ju väldigt enkla att använda.
Bara att knäppa knäppet på vingarna.
Då det är använt är det bara att kasta i tvättmaskinen och använda på nytt, istället för att kasta i skräpet och köpa nytt.

Du spar alltså både pengar och miljön på att använda tygbindor!
Det sägs också att tygbindor är mer skonsamma och hälsosamma än engångsbindor.
Alltså kommer du själv också att må bättre :)

Så ta tillfället i akt och köp ett billigt tygtrosskydd från min butik www.leonora.fi
Jag fraktar överallt och betalningen är enkel. Det går att endera betala via bank eller paypal.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti