maanantai 20. helmikuuta 2017

Tygbindor från leonora.fi

Det kommer att komma lite nya produkter till mina butiker de närmaste dagarna.
Denhär tygbindan är en av dem 😊 
Den är i handfärgat bambutyg.
Bambun har jättebra egenskaper som hjälper användaren att må bättre. Fördelarna med tygbindor är många!
För det första så andas bindan och är fri från gifter. Ingen vill väl använda gifter närmast huden?
Med tygbindor sparar man både pengar och miljön.
En tygbinda kan man använda i flera år och den hjälper till att minska på avfall.

Tygbindor är också enkla att använda!
Efter användning är det bara att tvätta och torka precis som med annan tvätt.
En tygbinda har knäppen som man fäster runt trosan, bindan hålls bra på plats och det bästa: den läcker inte!

Om du aldrig provat tygbindor förut är det enkelt att börja med t.ex trosskydd i tyg. Det går också bra att prova att byta ut en plastbinda och testa.
I min butik finns många olika former, storlekar och mönster att välja på.
Behöver du hjälp är det bara att fråga 😊

Här är länken till mina butiker www.leonora.fi (min webbutik) jag fraktar internationellt och det är enkelt att betala beställningen antingen via bank eller Paypal.

Min etsybutik: www.etsy.com/shop/leonorafi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti